מהיום בסונול תרופות ללא מרשם במשך כל שעות היממה

צבי הדס No Comments on מהיום בסונול תרופות ללא מרשם במשך כל שעות היממה

על פי נתוני משרד הבריאות מגלגל כיום שוק התרופות כ- 200 מיליון ש"ח, אשר מתוכם כ- 30% הן תרופות ללא מרשם. זאת לעומת ארה"ב, בה כ-45% ממכירות התחום מבוצעות בסופרמרקטים ובחנויות נוחות

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

חנויות הנוחות של סונול מרחיבות את פעילותן. בימים אלה החלה החברה בשיווק מוצרי פארם הכוללים תרופות ללא מרשם. את התרופות תוכלו להשיג בחנויות הנוחות 'סוגוד' בכל שעות היממה, בימים כתיקונם ובשעת חירום.

בין מגוון המוצרים ניתן להשיג מארזים מוקטנים לדרך ומגבונים לתינוקות במארזי טו גו. מברשות שיניים, משחות נגד כוויות, תכשירים נגד כאבי שרירים ומשחה לתפרחת תינוקות. בנוסף ניתן לרכוש בסניפים מוצרי פארם עונתיים כמו תרופות לחום וצינון, קרם הגנה מהשמש ותכשירים נגד עקיצות יתושים.

בשלב זה ניתן להשיג את מגוון התרופות לא מרשם ב-25 סניפי 'סוגוד' הפזורים ברחבי הארץ. בהמשך תורחב הפריסה לסניפים נוספים. כדי למצוא את החנות הקרובה אליכם חפשו "פארם אקספרס" ב waze ותגיעו במהירות.

על פי נתוני משרד הבריאות מגלגל כיום שוק התרופות כ- 200 מיליון ש"ח, אשר מתוכם כ- 30% הן תרופות ללא מרשם. זאת לעומת ארה"ב, בה כ-45% ממכירות התחום מבוצעות בסופרמרקטים ובחנויות נוחות. עד כה שלטו בענף 2 שחקניות מרכזיות, אך בשל הביקוש הרב לתרופות ללא מרשם בכל שעות היממה, החליטה סונול לרתום את חנויות הנוחות הפתוחות 24 שעות ולהצטרף לקודמותיה. ואכן, בימים אלה ניתן לרכוש תרופות ומוצרי פארם במחירים זולים מרשתות הפארם ובכל שעות היממה.

ירון כהן מנהל אגף השיווק: "המהלך נועד להקל על הצרכנים ולפתוח בפניהם את אפשרות רכישת התרופות הדחופות גם באמצע הלילה. מהלך זה הינו במסגרת הפיכת חנויות הנוחות של סונול למותאמות לכל נוסע ולכל בית בישראל. עם היצע רחב, מחירים נוחים ושירות 24/7. "



0 תגובות